[Linux-programlama] Php ve oracle ba»lant¹s¹

From: ilyas OZGOREN (iozgoren@yahoo.com)
Date: Sat 19 May 2007 - 00:20:13 EEST

php ile oracle bağlantısı kullanan varmı? bir proje var ve beritabanı oracle olacak 2 milyon kayıtlı 2 table dan veri çekip bunlarla ilgili işlem yapmam gerekiyo. php.net ten bugün manual a baktım burdaki functionları denedim mesala ocilogon çalışıyor ancak ociparse komutunda hata veriyor oracle.dll bulunamadı diyor. ancak php.ini dosyasında oci8.dll ve oracle.dll li satırları açtım. Buna rağmen hata verdi. Hatayı ociparse te gösteriyor. Yardımcı olabilecek arkadailara şimdiden teşekkürler... ___________________________________________________________ All New Yahoo! Mail – Tired of unwanted email come-ons? Let our SpamGuard protect you. http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html