[Linux-programlama] Mysql A0 kodlu karakter.

From: Başer (baserguvenc@yahoo.com)
Date: Fri 11 May 2007 - 16:45:39 EEST

Merhaba veri tabanında boşluk karakterini replace ettiğimde sorun çıkıyor.Buna baktığımda Hex A0 gibi bir karakter olduğunu görüyorum.Buna benzer karakterler sorun çıkartıyor rakam ve harf dışında herşeyi kaldırabilirim yani benim veritabanındaki alanımda karakter ve sayı var sadece başka bir şey olmasına gerek yok.Tşk.

Baser GUVENC
 Computer Engineer.