Re: [Linux-programlama] uzaktaki mysqle baglanti

From: Bunyamin DEMIR (bunyamindemir@gmail.com)
Date: Wed 28 Mar 2007 - 22:32:40 EEST

Merhabalar

mysql> grant all on verirabani.* to user@213.23.23.54 identified by 'sifre';

Bu sekilde user kullanıcısına 213.23.23.54 nolu bilgisayardan bağlanma hakkı
verirsiniz. genelde grantleri verirken user@localhost verilir ki sadece
localhost dan bağlantı kurulabilsin diye. Eğer bir topolojiye bağlanma izni
vereceksen user@213.23.23.% şeklinde verebilirsin. Eğer her yerden girsin
dersen user@% -ki bu çok sakattır.

Saygılarımla,

26.03.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre@gmail.com> yazmış:

> uygulamada localhost yerine uzak sistemin IP adresini yazmak işinizi
> görür mü? Elle müdahale edeckseniz de mysqladministrator programıyla
> bağlanabilirsiniz.
>
> Umarım yanlış anlamamışımdır.
>
> 22.03.2007 tarihinde firak irak <f_irak@yahoo.com> yazmış:

Bunyamin Demir