[Linux-programlama] PHP file yüklemede kafam karıştı :(

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Wed 21 Mar 2007 - 10:33:17 EET

Merhabalar,

PHP ile dosya upload etmek istiyorum...Program windowze üzerinde koşacak... Şöyle bir şey yazdım

if($_POST['user_file'])
{
echo "deneme"; }
else {
?>

<form method="POST" action="documents.php" enctype="multipart/form-data">
<input type="file" name="user_file">
Upload
</button>
</form>
<?
}
}
?>

Ancak bir türlü deneme yazmadıramdım ekrana... Biliyorum Linux üzerinde çalışacak ama $_POST değerini $_FILES ile değiştirdiğim de bu sefer deneme yazıyor. Ancak dosya seçilmese de deneme yazıyor...

Ne yapmam gerekir...

Saygılar

Erdal