Re: [Linux-programlama] Python global değişken sorunu

From: ANIL KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Mon 19 Mar 2007 - 23:56:50 EET

slm sorunumu çözüdüm, olay başlangıçta değer atamakla ilgili değil
söylediğinde denedim. hazırladığım dosya iki modda calışmaktadır. ben
çalışan bir modda diğerinde tanımlanan değişkeni yani clientsock u
kullandığımdan tanınmıyor hatası veriyor. ilgine teşekkürler

19.03.2007 tarihinde Aykut KOÇAK <aykutkocak@superonline.com> yazmış: