Re: [Linux-programlama] php pear acil yardım

From: Timu EREN (selamtux@gmail.com)
Date: Sat 17 Mar 2007 - 00:34:22 EET

        Merhaba,

Perşembe 15 Mart 2007 17:09 tarihinde, yilmaz karaca şunları yazmıştı:
> merhaba arkadaslar
>
> 200-300 bin belkide daha fazla kişinin ziyaret edecegi bir php
> uygulamasında pear in db bileşenini kullanmak, klasik mysql baglantısına
> gore yavaslık yaparmı? hangisini tavsiye edersiniz.

        Uzun bir süre önce benzeri bir problem için bir kaç google araması yapmış ve
adodb'nin Pear DB'den daha hızlı olduğunu görmüştüm,
http://pear.php.net/package/DB/redirected sayfasında DB'nin artık
geliştirilmediği sadece güvenlik ve bug fix'lerle ilgili çalışma yapıldığı
ile ilgili bir mesaj görürsünüz. Bu durumda size düşen bir ara katman
kullanacaksanız eğer, bunlarla ilgili benchmark sonuçlarını öğrenmeniz
olacaktır.

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)