[Linux-programlama] web gunluk - blog ?

From: A. Oguz Mermerkaya (ahmetmermerkaya@hotmail.com)
Date: Tue 13 Mar 2007 - 19:10:22 EET

merhaba,
internette biraz araştırınca (sagolsunlar) GPL lisansli blog yazilimlari
bulunabiliyor yalniz ben bir siteden insanlara blog hizmeti (yan hizmet )
vermek istiyorum blog sitelerindeki gibi...
internetteki yazılımlar(wordpress, b2evaluate vb.) sadece bir blog için
benim aradigimda bir suru blog u destekleyen bir yazilim bulmak hani
sizin bildiginiz boyle bir yazılım var mı ?

ahmet oguz mermerkaya
www.e-yillik.net