[Linux-programlama] RE: Linux-programlama-- programlama editörü

From: Barış KÖMÜRCÜ (bkomurcu@gmail.com)
Date: Mon 05 Mar 2007 - 21:53:47 EET

Merhabalar,

Linuxda program yazarken bence kullandığın işletim sistemi o kadar önemli
değil. Linuxda en kullanışlı editör vi editörü olduğu inancındayım. Vi editör
çok karmaşık yapısı olmasına rağmen eğlenceli ve zevklidir. Ayrıntılı bilgi
için.. http://www.linuxclues.com/articles/08.htm bu sitenin içeriğinde
ayrıca ilgili konular için forumlarda vardır. Umarım faydası olur.

İyi çalışmalar,

Barış Kömürcü

www.bariskomurcu.com <http://mail.google.com/mail/www.bariskomurcu.com>

iyi günler...

ben programcılıkla uğraşıyom.. kütüpane zenginliği ve açıkkaynaktan dolayı
linux'u seçtim. özellikle c++ ve c# la uğraşıyom diğer dilleride gördüm ama
terchim bunlar. bana linux'ta özelikle c++ derlemek için neler kullana
bilirim?

kullandığım linux işletim sistemleri (fedora 6, slax, slackware, backtrack).