Re: [Linux-programlama] Sayfanın daha hızlı yüklenmesini sağlamak

From: Mehmet Fatih YILDIZ (fatih.mfyz@gmail.com)
Date: Fri 02 Mar 2007 - 19:44:31 EET

php ile dosyaları birleştiren bir sayfa oluşturup javascript ve css
dosyalarınızı arka arkaya ekleyerek tek parça dosya haline getirirseniz
response sürelerinden kazanç sağlarsınız fakat bu durumu kontrol
edemezsiniz.. sadece işlerinizi daha az kodda yapabilecek teknikler
geliştirmeniz gerekir. javascript ile bu konuda size yardımcı olacaktır...

On 2/28/07, NURI AKMAN <nuri.akman@hazine.gov.tr> wrote:

> Arkadaşlar,
>
> Hazırlamış olduğum PHP + MySQL tabanlı web sitesi projemde aynı sayfada
> kullandığım 6 adet .CSS ve 7 adet de .JS dosyam var.
>
> Sayfa yüklemesi sırasında bu dosyaların her birinin yüklemeye başlamasının
> AYNI ANDA başlamasını sağlayabilmek mümkün mü acaba?
>
> FireFox altında FireBug kullanarak (http://www.getfirebug.com/) ile
> baktığımda her bir dosya yüklemesinin ancak diğerinin yüklemesi bittiğinde
> başladığını gözlemliyorum.
>
> Düşünüyorum ki, eğer tüm dosyaların sunucudan aynı anda yüklenemsini
> başlatırsam sayfa daha çabuk açılacaktır.

> [...]

Mehmet Fatih YILDIZ
http://www.mfyz.com