Re: [Linux-programlama] (konu yok)

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Fri 02 Mar 2007 - 18:27:59 EET

grub lilo'yu chainload eder...
fakat lilo grub 'ı edemiyor ...
ayrıca grub 'a slackware inizin hangi partisyonda olduğunu söyler ve
kernelinizi tanıtırsanız o da slackware i boot edecektir .
bunu formlardan nası yapıyorsunuz yada fedoradaki formlar nasıldır bilmiyorum
ama fedora kurulumunda /boot klasörü yada onun muhtemelen grub adlı
bir alt klasörü içerisinde grub ile ilgili bir konfigurasyon dosyası
olması lazım... bu grub.conf yada menu.lst olabilir..(debian da
menu.lst) oradaki örnek tanımlamalara bakarak slackware i sisteminize
tanımlayabilirsiniz..
Üzgünüm fedorayı bi kere eğlence olsun diye yükleyip ,kendi başına
gerekende fazla karar alıyo deyip uğraşılmaz bulmuş ve silmiştim o
yüzden pekte onun dosya hiyerarşisine aşina değilim...
saygılar,
Rüştü..