[Linux-programlama] Linux altında raw print?

From: Nuri Akman (nuri.akman@hazine.gov.tr)
Date: Thu 01 Mar 2007 - 17:59:19 EET

Arkadaşlar,

WEB sayfamdan sürekli form kağıda çıktı gönderiyorum.

http://www.vbgold.com/index.shtml#RawDataPrinter sadresinde belirtilen
DLL ile JavaScript kullanılarak HTML içinden yazıcıya çıktı
gönderilebiliyor. Hem de bir satırlık yazdırma sonrasında "form feed"
yapmaksızın.

Kullanıcılarımı Linuz'a taşımak istiyorum. Acaba Linux altında bu işin
nasıl yapılabileceğini bilen var mı?

Sevgiler,
Nuri AKMAN