[Linux-programlama] kylix 3

From: eralp erat (eralp_erat@hotmail.com)
Date: Thu 01 Mar 2007 - 16:34:28 EET

Selamlar ;

suse 10 enterprise uzerinde kylix 3 u kuruyorum..

Kurarken herhangi bir sorun yok fakat /usr/local/kylix3 klasorunde startdelphi dediğimde libc.so gibi 8-9 farklı lib dosyasını bulamadığına dair hata alıyorum.

daha once karşılaşan ve cozum geliştiren arkadaşlar varmıdır ?

+ kylix3 klasoru /usr/local altinda kylix3 karakterleri oldukca farkli cikmakta .. yani kylix3 kelimesinde ki y ve l arasında y: gibi bir karakter cıkmakta.

Teşekkürler

Eralp

Date: Wed, 28 Feb 2007 00:51:26 +0200From: nuri.akman@hazine.gov.trTo: linux-programlama@liste.linux.org.trSubject: [Linux-programlama] Sayfanın daha hızlı yüklenmesini sağlamak

Arkadaşlar,Hazırlamış olduğum PHP + MySQL tabanlı web sitesi projemde aynı sayfada kullandığım 6 adet .CSS ve 7 adet de .JS dosyam var.Sayfa yüklemesi sırasında bu dosyaların her birinin yüklemeye başlamasının AYNI ANDA başlamasını sağlayabilmek mümkün mü acaba?FireFox altında FireBug kullanarak (http://www.getfirebug.com/) ile baktığımda her bir dosya yüklemesinin ancak diğerinin yüklemesi bittiğinde başladığını gözlemliyorum.Düşünüyorum ki, eğer tüm dosyaların sunucudan aynı anda yüklenemsini başlatırsam sayfa daha çabuk açılacaktır..CSS ve .JS dosyalarımın sayfa içnde yükleme işinin AYNI ANDA başlayabilmesi için bir yöntem bilen var mı acaba?Sevgiler,Nuri AKMAN