[Linux-programlama] Re: Veritabanı tasarımı

From: Okan Özeren (okanozeren@gmail.com)
Date: Fri 29 Jun 2007 - 13:01:48 EEST

Merhaba;

Ters kayıta (yani bir kayıt daha eklemeye) gerek yok aslında. Aynı kayıt
üzerinden alabilirsiniz verileri. Bir mezunun eklediklerinin listesini, ekleyen
alanına göre eklenen alanından, o mezunu ekleyenlerin listesini ise
eklenen alanına
göre ekleyen alanından elde edebilirsiniz. Bir mezun için iki liste olacak,
o mezunun listesi ve o mezunu listesine ekleyenlerin listesi.