[Linux-programlama] Re: ftp ye baglanip dosya indirme

From: H. Kerem Cevahir (hkerem@gmail.com)
Date: Fri 22 Jun 2007 - 10:44:10 EEST

Merhabalar,

Yapacaginiz isi tam olarak bilmiyorum ama C ile yazilmak zorunda degil
ise wget ve dikkatli secilmis uc-bes parametre isinizi gorur.

Buna benzer bir is icin, yonettigim sunuculardan birinde wget gunde
birden fazla kez calisiyor.

wget -N -q -T 10 -t 1 -i dosyalar.txt -P hedefdizin

gibi bir komut isinizi gorecektir. Burada wget, dosyalar.txt'deki her
bir dosyayi teker teker kontrol edecek, hedefdizin'de yoksa ya da
hedefdizin'deki kopyasinda daha guncel ise indirecek, daha guncel
degil ise indirmeyecek. Eger listedeki herhangi bir dosyaya herhangi
bir sebepten dolayı ersimek icin 10 saniyeden daha fazla harcasa bir
sonraki dosyaya geçecek.

Yetkilendirme icin ise liste.txt nin formati ise asagidaki gibi olmali

liste.txt:
password@sunucu.com/dosyanin/bulundugu/dizin/dosya">ftp://username:password@sunucu.com/dosyanin/bulundugu/dizin/dosya

Iyi calismalar.

Kerem.