[Linux-programlama] Re: popup tan ajaxla anasayfamdaki div e veri nasıl gelir?

From: Okan Özeren (okanozeren@gmail.com)
Date: Mon 18 Jun 2007 - 10:41:36 EEST

Merhaba;

opener nesnesi, popup'ınızı açan pencereyi gösterir. O ana pencerenizde
tanımladığınız bir fonksiyonu, opener.fonksiyon_adı(); ile çağırabilirsiniz.
Yani, İlyas Bey'in de söylediği gibi, açılan popup'dan, o popup'ı açmış
olduğunuz sayfadaki ajaxGet fonksiyonunu çağırarak bu işi yapabilirsiniz.
Popup'daki linki şöyle tanımlayın:

echo "<a href=\"javascript:opener.ajaxGet('aaa.php?dadi=".tr2en_link
($veri[2])."&fadi=".tr2en_link($veri[3])."','ash');\">deneme2</a>"

Okan Özeren.