[Linux-programlama] Yanıt: Re: Yanıt: Re: Yanıt: Re: Curl kullanımı

From: Name Surname (pilolitania@yahoo.com.tr)
Date: Tue 12 Jun 2007 - 21:07:01 EEST

WGET'le teknik olarak post verisi göndermenin sınırı var, güvenlik olarak hem wget güvenli değil hem de sistemde exec ve system fonksiyonlarının çalışır durumda olması güvenli değil, söylediğiniz gibi zaman aşımı durumlarında çok fazla problemler yaşanır, çünkü işin için kredi kartından ödeme gibi bir durum söz konusu, bu durum çok ciddi bir durumdur, dikkat edilmediği takdirde bedeli ödenemeyecek durumlara gelebilir.

Sühan Erol <suhan@ufotek.com.tr> wrote: v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Wget yöntemini önermeden önce komutun help bölümde post göndermeyi destekleyip desteklemediğine bakmıştım. Zaten post yöntemsiz banka sunucusu kabul etmeyecektir isteği.
  --post-data=DİZGE komutuyla post metoduyla gönderim yapılabilir.

  Wget ile yapılacak istek aynı curl ile yapılan istekler gibi xml formatında bir text bilgi gönderecektir. bu yüzden curl ile wget arasında bir fark göremiyorum. Zaman aşımı durumlarında belki sıkıntı olabilir.

  Fakat önerilen http client incelendiğinde en iyi çözüm olarak görülüyor. http://scripts.incutio.com/httpclient/

  Tabi bu çözüm Curl olmadığı durumlar için yoksa Curl varsa tartışmak anlamsız olur.