[Linux-programlama] $HTTP_POST_VARS problemi

From: Guychmyrat Amanmyradov (guychmyrat@yahoo.com.tr)
Date: Sat 02 Jun 2007 - 23:41:52 EEST

Merhaba.

$HTTP_POST_VARS

şeklinde, post ile gönderdigim verileri alamıyorum.

ama $_POST ÅŸeklinde alabiliyorum.

bana bütün POST dataları lazım oldugundan, $HTTP_POST_VARS'a ihtiyacım var.

each($HTTP_POST_VARS)
şeklinde yapınca da $HTTP_POST_VARS bir dizi degildir hatası veriyor.

yani

  echo "username : ".$HTTP_POST_VARS[mUname]; //gostermiyor
  echo " username : ".$_POST[mUname]; //gosteriyor

neden acaba ?