[Linux-programlama] Re: MySQL Alan tipi

From: Anıl KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Fri 27 Jul 2007 - 17:53:44 EEST

Prþ, 2007-07-26 tarihinde 23:20 +0300 saatinde, Erdal YAZICIOGlU yazdý:
> Merhabalar,

> Web hosting firmamýz Mysql 4.0 kullanýyor ve bu sunucu üzerinde bir
> tabloya telefon numaralarýný giriyoruz. Kolon tipi int fakat mesela
> 5361234567 diye giriþ yaptýðýmda incorrect value for column diye bir
> hata alýyorum. Biraz araþtýrma yaptýktan sonra 4.o bug gibi açýklamalr
> buldum. Bu alaný ne yapmam gerekir?

http://dev.mysql.com/doc/refman/4.1/en/numeric-type-overview.html
sayfasýndan baktýgýmýzda -2147483648 to 2147483647 hareket alanýmýz ,
iþaretsiz dersen + ve ikisinin toplamý kadar ki o bile iþini görmüyor .
bende string yapmaný öneriyorum ama varchar(20) gibi bir þey yaparsan
daha iyi olur. burada yazdýgým 20 sayýsýný sen max karakter sayýna göre
belirlersin.