[Linux-programlama] Re: PyGTK ile çıldırma noktası..

From: ali@linuxprogramlama.com
Date: Thu 26 Jul 2007 - 13:28:48 EEST

Selamlar
Geçmiþ olsun :) Arkadaþlar hýzlý kod geliþtirmeden bahsederken, bende
lazarus tavsiye ederim. (lazarus.freepascal.org) free pascal kullanan
delphi ye benzeyen bir arayüz mevcut. Kitaplýklarýn üstünde bir katman
olarak çalýþan gtk, gtk2, qt, carbon, win32 kitaplýklarýna desteði
var, gibi gözükse de sadece gtk1, gtk2 ve win32 için çalýþtýrabildim.
Sqlite ve network kullanan bir uygulamayý hiç bir deðiþiklik yapmadan
linux ta yazdým ve win32 de derledim her ikisi içinde paket yaptým. Þu
anda lazarus kullanýlabilir durumda. Problemleri mevcut ama yinede iyi
durumda.
Saygýlarýmla
M.Ali VARDAR