[Linux-programlama] Re: Çoklu resim upload

From: Mehmet Fatih YILDIZ (fatih.mfyz@gmail.com)
Date: Tue 24 Jul 2007 - 17:19:56 EEST

Bunu malesef yapamazsınız. Tarayıcılar dosya göstericilerinde
input'a tek dosya atanabildiğinden tek dosya seçtirir.

Fakat flash upload scriptleri var, bunlar tarayıcının dosya gözat
input field'ini kullanmayıp bir şekilde (nasıl olduğu konusunda
derin bir araştırmam/bilgim yok) kendi dosya tarayıcılarını
açtırıp dosya seçtiriyorlar.
Sözkonusu flash olduğu için de çoklu dosya seçtirme gibi
özellikleri kullanıp daha fantastik uygulamalar yapılabiliyor.

İstediğiniz şeyi bu yöntemle yapabilirsiniz.

şu linkler işinize yarayacaktır:

http://swfupload.mammon.se/ (1-1 istediÄŸiniz ÅŸey)
google keywords: swf upload, multiple upload, flash uploader

--
Mehmet Fatih YILDIZ
http://www.mfyz.com