[Linux-programlama] Re: php ile ilgili garip bir sorun oluştu

From: Melih Arda YALÇINER (arda@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 23 Jul 2007 - 18:12:47 EEST

Merhaba,

$qs değişkeninde iki değişiklik yapabiliriz gibi gözüküyor:
    $qs="UPDATE categories SET content=content+'$value' WHERE
id={$this->id}";

gibi. Aslında bunu sprintf yardımıyla daha anlaşılır hale getirebiliriz;
    $qs=sprintf('UPDATE categories SET content=content+"%s" WHERE
id=%d', $value, $this->id);

Hala aynı hatayı alıyorsanız, sorunun sebebini $value değişkeninin
tipinde aramakta fayda var.

İyi çalışmalar.