[Linux-programlama] Python unittest ve wxPython

From: Timuçin Kızılay (tim@savaskarsitlari.org)
Date: Tue 17 Jul 2007 - 15:40:23 EEST

Merhabalar,

Python öğrenmeye çalışıyorum, "Dive into python" kitabını internetten
indirdim ve oradaki anlatıma ve örneklere baka baka oldukça ilerledim.
Kitaptan her bölüm okudukça tam da yıllardır bir dilde şu şu özellikler
de olsa dediğim şeyleri buldukça niye daha önceden haberim olmamış dedim.
Özellikle unittest olayı çok hoşuma gitti. Daha kodu yazmaya başlamadan
önce onu test edecek modülü yazma ve kodu bu testlerden geçene kadar
yazma olayı birkaç kişiden oluşan ekipler halinde işi bölerek proje
geliştirirken ve hata ayıklarken çok faydalı bir özellik. Ama bunu gui
programlarda nasıl yaparım tam anlayamadım. wxpython'a baktım, hem
windows hem de linux ortamlarında çalışacak gui projeleri için işe yarar
görünüyor. GUI dışında herşeyi unittest oluşturabiliyorum ama aynısını
gui için anlayamadım. Bunlarla ilgili örnek kod nereden bulabilirim?
Yoksa programın iş yapan kısımlarını bitirdikten sonra gui'den bunları
çağırma işini yine bildik yollarla yani programı birinin makinasına
kurup al test et yöntemini kullanmaya devam mı edeceğiz?