[Linux-programlama] Re: PHP ile fomdan gelen tarih kontrolü

From: Timu EREN (selamtux@gmail.com)
Date: Tue 17 Jul 2007 - 14:04:16 EEST

17.07.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter@gmail.com> yazmýþ:

> Aslýnda ben bu listeye yarým saat kadar önce katýldým, belki bunu söyleyerek
> bu listede yeni olan birisine düþmeyen birþey yapýyorum, ama sorduðunuz
> sorunun Linux programlama ile bir ilgisi yok. Bu HTML ve daha çok JavaScript
> ile ilgili bir soru. HTML ve JavaScript ile ilgi internette sürüyle döküman
> var. Google'da "HTML form tarih kontrol" diye aratsanýz bile bu istediðinizi
> nasýl yapabileceðinize dair bir sürü þey bulabilirsiniz.
> www.javascriptsource.com gibi adreslere sorarak da bir sürü þey
> bulabilirsiniz.

Sadece Javascript ile böyle bir güvenlik kontrolü yapar iseniz
kullanýcýlarýn tarayýcýlarýnda javascript'i kapatýp istedikleri gibi
giriþ yapabilmelerine olanak tanýrsýnýz ki buda güvenlik için bir
çözüm deðildir. Kaldý ki bir web projesinde güvenlik için düþünmeniz
gereken þeylerden birincisi kullanýcýlarýn normal bir browser yerine
CURL gibi araçlarý kullanarak yapacaklarý saldýrýlar olmalýdýr.

Saygýlar && Ýyi Çalýþmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )