[Linux-programlama] Python bilginizi paylasmak veya yardim almak icin

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Fri 06 Jul 2007 - 23:17:27 EEST

Merhaba Arkadaþlar

Öncelikle Python dilini seven bizlerin ortak sorunu türkçe kaynak eksikliði
ve gerektiðinde türkçe destek bulamamamýz oluyordu.
Bu sebepten dolayý freenode irc sunucusu üzerinde ben ve birkaç arkadaþýn
açtýðý kanal(oda)lar mevcuttu ( #python.tr #python-tr ##python.tr ... ) gibi

Bizler daha güçlü bir topluluk için bu kanallarý(odalarý) ortak bir
çatý altýnda topladýk
##python-tr ( Diðer tüm kanallar (odalar) artýk bu kanala otomatik olarak
yönlendiriliyor )

Ve sizlere bildiðimiz kadarýyla bilgilerimizi paylaþmayý öneriyoruz.
Bir damla bilgimiz olsa bile þuna inanýyoruz:
Her saðnak ilk damlayla baþlar.

Umarým bu maili bir spam olarak düþünmezsiniz, sizleride aramýzda görmekten
mutluluk duyacaðýz.
##python-tr @ freenode

--
Ömer Fadýl USTA