[Linux-programlama] Delphi for PHP eleştiri

From: M.ATIF CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Tue 03 Jul 2007 - 12:34:08 EEST

merhaba arkadaşlar ,
o kadar uğraşıp windos oretamında php idesi kasmanın mantığı bana ters
geliyor. windos ortamında web uygulaması geliştirenler gitsin asp öğrensin.
değmesinler phpmize.
ben php öğrenmeye başladığımda okuduğum kitap bu işin linux üzerinde
olacağını yazıyordu. bende o gün bu gün linux ve php idesi olarak, quanta
kullanıyorm. windowsta php yazmak bana, sanki linuxa karşı ayıp gibi
geliyor. tabi bu işin bambaşka bir yönü ama şahsım için durum böyle. php
gibi kaynağı ve dayanağı linux ve open source olan bir dili borland gibi
ticari kaygılar taşıyan ve utanmadan sadece windows ortamına hitap eden bir
şirketin php idesi geliştirmesi şahsımca kabul edilir bir şey değil. linux
ortamına göre ve open source yapabilirler ve karşılığında yine ücret talep
edebilirlerdi. neyse bu sadece tarafomca bir eleştiri. çok incelemediğim
için ilerisine girmeyeceğim.
herkese kolay gelsin