Re: [Linux-programlama] Acil Mysql Sorgusu

From: What you get is Not what you see (wyginwys@gmail.com)
Date: Mon 22 Jan 2007 - 07:31:27 GMT

Sqlde secerken mod alma isini sanirim LIMIT ile yapabilirsiniz.Baska
yolu var mi bilmiyorum. Bu soylediklerinizi salt sql ile
yapabileceginizi sanmiyorum. Mutlaka
bir baska dil (perl,php,c vs) kullanmaniz ve dediginiz gibi looplar
kullanmaniz gerekecek.
Mesela 12345 nolu kayda ait ilk 5 kayit icin
select * from tablo where id=12345 limit 0,5
sonraki 5 kayit icin
select * from tablo where id=12345 limit 5,5
seklinde sorgular kullanabilirsiniz.