Re: [Linux-programlama] Mysql ondalık basamak

From: nsm (nesimiacarca@gmail.com)
Date: Fri 19 Jan 2007 - 09:16:18 GMT

Hayir C++ ile QT3'te kullanacagim sorun degil fonksiyonu yazarim fakat her
zaman nokta ile donermi az onceki mailde verdigim linkte nokta yerine virgul
istiyor yanin tam tersi o zamanda sorunlar ortaya cikacaktir.
Eger benim db'imde 123.14 ise baska yerde 123,14 seklinde isteyecektir.

19.01.2007 tarihinde "Mahir B. Aşut" <mahir.asut@ttnet.net.tr> yazmış:

> Merhabalar,
>
> ben de parasal değerleri daima decimal olarak saklıyorum ve gösterim
> aşamasında şu iki fonksiyonu kullanıyorum. Mesela print com(cur('
> 953834.4423')) gibi...
>
> Bu fonksiyonlar gerekli virgülleri atıp hem de kuruş basamağını doğru
> olarak yuvarlıyorlar (yukarıdaki örnek 953,834.44 olarak ekrana basılacak)
>
> Bunlar perl fonksiyonları, sanırım PHP'ye çevirebilirsiniz.
>
> sub cur {
> my $n = shift;
> my $minus = $n < 0 ? '-' : '';
> $n = abs($n);
> [...]