Re: [Linux-programlama] GTK2.0 ve UTF8

From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Wed 17 Jan 2007 - 12:10:14 GMT

Selamlar
Evet GTK ile ilgili degilmis. Entrydeki bilgiyi veritabanina gondermeden once SQL
sorgusunu bozabilecek ' karekteri yerine \' koyuyor, nonascii karakterleri kaldirtiyor
ve ISO-8859-9 a donusturuyordum.
bu fonksiyon Linux da sorunsuz calisirken windowsda sorun cikardi. Sondaki bazi turkce
karakterleri farkli algiliyordu galiba.
Sorun cozuldu ama yine de veri tabanini UTF8 yaptim. Simdi sorun yok.

Tesekkurler.