[Linux-programlama] MySQL sorgu --Tekrar--

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Wed 17 Jan 2007 - 10:12:02 GMT

Merhaba;

tabloda 3 sutun var. id, id2, zaman.
zaman sutununa göre son girilen 10 adet kaydı istiyorum ama id2 sutundaki
degerler birbirlerinden farklı olucak.
"select * from tablo1 group by id2 order by tarih limit 10" bu sorgu ilk
bakışta calısıyormuş gibi fakat tabloya satır ekleyip cıkartıldıgında ilgili
sorgu düzgün calısmıyor.
Şöyleki: satırı ekleme çıkarmadan sonra sorgulama yaptıgımda gelen
satırlardaki id2 degerleri tarih sıralamasına göre degil rastgele
getiriliyor.

Bu soruyu daha öncede sormuştum. Cevap alamadığım için tekrar gündem etmek
istedim.

Teşekkürler.