[Linux-programlama] Tomcat -Ayar

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Mon 15 Jan 2007 - 13:01:04 GMT

Merhaba;

Centos 4.x
Tomcat 5.x
SDK 6

JSP dosyalarım var. Dosyaları catalina/wepapps/dizin içerisine
yerleştirdim. Tomcat i calıstırdım.
Bundan sonra bu dosyalara ne kadar günceleme yapsamda Tomcat bu
güncellemeleri kaale almıyor. Tomcati restart ettim olmadı, Makineyi restart
ettim yine olmadı. Hala Tomcati ilk calıstırdıgımda sayfalar nasıl
görünüyorsa suanda öyle görünüyorlar.
Dosyanın ismini degisitiriyorum dosya bulunamadı diyor. Ama yine eski ismi
verdigimde dosyanın ilk halini görüntülüyor.

JSP sayfalarının başında
<%
    response.setHeader("Cache-Control","no-cache"); //HTTP 1.1
%>

bulunmakta.

İlk defa Linux ile Tomcat kullanıyorum ayrı bi ayarmı gerekli.

Teşekkürler.