Re: [Linux-programlama] Pl/SQL tetiği

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Fri 12 Jan 2007 - 18:40:25 GMT

Cum 12 Oca 2007 10:07 tarihinde, Ahmet DURUÖZ şunları yazmıştı:
> Merhaba
> Trigger ın çalıştığına eminseniz birde şunu deneyin.
> select sysdate into zaman from dual;
> Select RepairTime into biran from failurelist where FailureCode =
>
> :NEWROW.problemcode;
> :
> :NEWROW.SCHEDFINISH := zaman + biran;
> Saygılarımla
> Ahmet DURUÖZ
çalışıyormuş sorgum fakat, select hiçbirşey döndürmüyormuş, böylece null ile
toplanan zaman null olarak veritabanına işleniyormuş (ilk başta
failurecode'ların sonunda bir boşluk olduğundan sonra da, repairtime'ları
temizlemiş olduğumuzdan.)

fakat "exception WHEN NO_DATA_FOUND THEN" buldum. Sorgu birşey döndürmezse
bile schedfinish'e değer atıyorum.

şu oracle'ı mysql'e upgrade edelim diyorum ama kimse dinlemiyo ;)

Teşekkürler