[Linux-programlama] Pl/SQL tetiği

From: erkintek@fotograf.web.tr
Date: Fri 12 Jan 2007 - 07:44:13 GMT

Selam,
her arızanın bellirli bir yapım süresi var, bu arıza sürelerini okuyup
planlanan bitiş süresiyle birlikte eklemek istiyorum. bunun için
aşağıdaki tetiki yazdım. Fakat şu select'den null geliyor. Bir türlü
altından kalkamadım :(

arıza kodu problemcode'da yer alıyor, repairtime number(12,2)
sysdate, bugünü yazdırdım, biran select olmadan çalışıyor, tek sadece
select'e girerse null oluyor ve sysdate'i de nullaştırıyor.

CREATE OR REPLACE TRIGGER maximo.workorder_schedfinish
BEFORE INSERT ON maximo.WORKORDER
REFERENCING NEW AS NEWROW OLD AS OLDROW
FOR EACH ROW
declare
  biran FailureList.RepairTime%Type := 0.01;
begin
  Select RepairTime into biran from failurelist where FailureCode =
:NEWROW.problemcode;
  :NEWROW.SCHEDFINISH := SYSDATE+biran;

end ;

Her türlü yardıma beklerim,