Re: [Linux-programlama] ?sayfaid=4 korkusu ...

From: A OKAN YÜKSEL (kaox.gen@gmail.com)
Date: Thu 11 Jan 2007 - 15:09:22 GMT

gelen tüm inputları doğru şekilde süzgeçten geçirdiğiniz sürece sorun
yaşamassınız eğer mysql kullanıyorsanız global kullanıcı ile çalışmamanızı
öneririm. yine sunucu taraflı bir tedbir olarak virtualhost lar için
openbasedir tanımlamanızı, bunun dışında system exec gibi fonksyionları
php.ini'da disable functions'a ekleyerek kapatmanızı öneriyorum

http://www.knyksl.com/