[Linux-programlama] Linux NetBeans Kurulumu

From: cem sonmez (cemosonmez@gmail.com)
Date: Tue 27 Feb 2007 - 21:01:22 EET

MErhaba
Dİl ayarlarımı masaustu kullanıcısı olarak İngilizce(US) seklinde
ayarlıyordum.
Kolsole'da kurulum yapmak icin dilde yazmam gereken satır nasıl olmalıdır
acaba.
"LANG=en_EN.UTF-8" satırını yazdıgımda ;

cem Desktop # locale
LANG=en_EN.UTF-8
LC_CTYPE="tr_TR.UTF-8"
LC_NUMERIC="tr_TR.UTF-8"
LC_TIME="tr_TR.UTF-8"
LC_COLLATE="tr_TR.UTF-8"
LC_MONETARY="tr_TR.UTF-8"
LC_MESSAGES="tr_TR.UTF-8"
LC_PAPER="tr_TR.UTF-8"
LC_NAME="tr_TR.UTF-8"
LC_ADDRESS="tr_TR.UTF-8"
LC_TELEPHONE="tr_TR.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="tr_TR.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="tr_TR.UTF-8"
LC_ALL=tr_TR.UTF-8

cıktısı oluyor.Bundan sonra ise kurulum yapmayı denedigimde gene aynı hatayı
veriyor.

>Merhaba,
>Dil ayarlarinin dogru yapilandirildigindan emin olun.
>#locale
>dediginizde
>LANG=en_US.UTF-8 veya sadece US oldugunu da bir kontrol edin.

>Bu hata su ana kadar gordugum kadariyla hep dil ayarlarindan
kaynaklaniyordu.