[Linux-programlama] yardım edermisiniz?

From: sunsen (sunsen@mynet.com)
Date: Tue 27 Feb 2007 - 19:53:40 EET

iyi günler...

ben programcılıkla uğraşıyom.. kütüpane zenginliği ve açıkkaynaktan dolayı
linux'u seçtim. özellikle c++ ve c# la uğraşıyom diğer dilleride gördüm ama
terchim bunlar. bana linux'ta özelikle c++ derlemek için neler kullana
bilirim?

kullandığım linux işletim sistemleri (fedora 6, slax, slackware, backtrack).