[Linux-programlama] JavaScript ile TAG (Etiket) ekleme

From: Nuri Akman (nuri.akman@hazine.gov.tr)
Date: Tue 27 Feb 2007 - 10:59:38 EET

Arkadaşlar,

PHP ile hazırladığım web sitemde yer alan sayfalar için TAG'lar (Etiket)
koymak istiyorum.

Örneğin sayfanın birisinde : Ekonomi, Para Politikası, Kur Sistemi
Diğer sayfada : Hazine Bonosu, İhale

http://del.icio.us sitesindeki gibi yeni tagları kendim yazabileceğim
bir EDİT alanı (input type=text) ve bu alanın altında o ana kadar
yazılan TAG'lar listelensin istiyorum. TAG'lardan birisine tıkladığımda
tıkladığım kelime EDİT alanımda çıksın ve aynı zamanda listede de
seçilmiş olarak görünsün.

Bu konuda hazır bir şey bilenler varsa onu kullanmak istiyorum.

Sevgiler,
Nuri Akman