Re: [Linux-programlama] PHP - Mysql - Excel

From: Ediz ATAR (ediz.atar@vakifbank.com.tr)
Date: Mon 26 Feb 2007 - 11:06:51 EET

pear excel writer, bir çok raporlama yaptım bununla,
bildiğim kadarıyla phpclasses da kiler ya windows tabanlı yada biraz
eksik

On Mon, 2007-02-26 at 11:18 +0200, Mehmet Türkoğlu wrote:
> Hiç mysql bilmiyorum ama phpmyadmin in öyle bir özelliği var sanırım.
> Arayüzünü karıştırırken görmüştüm.
> 26 Şub 2007 Pts 10:59 tarihinde, Erdal YAZICIOGLU şunları yazmıştı:

GİZLİLİK NOTU: Bu mesaj ve ekleri yalnızca gönderildiği kişi(lere) özeldir ve gizlidir. Mesaj sizin adınıza değilse, içeriğini ve varsa ekindeki dosyaları kimseye göndermeyiniz ya da kopyalamayınız. Bu mesajın herhangi bir şekilde açıklanması, kullanılması, kopyalanması, yayılması veya mesaj içeriği ile ilgili olarak herhangi bir işlem yapılması kesinlikle yasaktır. Böyle bir durumda lütfen göndereni uyarıp, mesajı siliniz. Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. bu mesajın içeriği ve ekleri ile ilgili olarak hiçbir hukuksal sorumluluğu kabul etmez. CONFIDENTIALITY NOTICE: This message and attachments are confidential and intended solely for the individual(s) stated in this message. If you received this message although you are not the addressee, you are responsible to keep the message confidential. If you are not the intended recipient please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Turkiye Vakiflar Bankasi T.A.O. does not accept legal responsibility for the contents and the attacments of this message.