Re: [Linux-programlama] ctype_alnum fonksiyonu tanımsız

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Sun 25 Feb 2007 - 22:15:50 EET

mevcut paketin pisi olmamış şeklini çek (svn sürümünü )
çektiğin bu paketin dosyaları arasında
configure satırlarının belirtildiği actions.py dosyasını değiştir
sonra sudo pisi bi pspec.xml komutu ile kendine göre paketlediğin sürümün
pisi sini oluÅŸtur sonra bu oluÅŸacak paketi kur sudo pisi it olusanpisi.pisi
bu sayede guncelleme cikince bu guncelleme senin yaptigin
paketin ustune gelecektir ama bu sefer her yeni surumde senin --disable-ctype
bayragin gidecek ve her surumde bir daha yukarıdaki gibi işlem yapman
gerekecek ama paket yonetimi sistemini bozmamış olacaksın

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/