[Linux-programlama] PEAR

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Fri 23 Feb 2007 - 14:28:22 EET

Merhabalar,

PEAR kullanarak bir script yazdım....Ancak her seferinde aynı hatayı alıyorum. RHES üzerinde PHP 5.2.1 koşuyor ve derleme işlemi yaparken --without-pear komutu kullanmadım. Bütün PEAR paketleri /usr/local/lib/php/PEAR altında gözüküyor.

Ancak programı koştuğumda şöyle bir hata alıyorum...

Warning: require_once(DB.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/apache2/htdocs/mors/scripts/testDBI.php on line 28

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'DB.php' (include_path=':usr/local/lib/php/PEAR:/usr/local/lib/phplib:/usr/local/apache2/htdocs/framework:.:/usr/local/php') in /usr/local/apache2/htdocs/mors/scripts/testDBI.php on line 28

Yardımlar için teşekkürler

Erdal