Re: [Linux-programlama] netBeans kurulumu

From: Cafer Şimşek (cfb@cafer.org)
Date: Wed 21 Feb 2007 - 23:15:45 EET

Selam,

"cem sonmez" <cemosonmez@gmail.com> writes:

> Merhaba
> Java kodları yazmak icin netBeans 5.5 i kurmayı deniyorum ama indirmis oldugum
> binary dısyayı kurmayı denerken ;
>
> The wizard cannot continue because of the following error: could not load wizard specified in /wizard.inf (104)
>
> WARNING: could not delete temporary file /tmp/ismp001/4800307
> WARNING: could not delete temporary file /tmp/ismp001/4468701
>
> seklinde bir hata veriyor.Hatayı anlayamadım(Bu arada /tmp/ismp001 seklinde bir dizin de goremedim.)
> Yardımcı olursanız sevinirim.
> İyi aksamlar...

Netbeans, Türkçe yereliyle kurulmuyor.

LANG=en_US.UTF-8 ./netbeans-5_5-linux.bin

komutuyla kurulumu başlatın. Kurduktan sonra yine düzgün
çalışmayacaktır. Bunu önlemek için de Netbeans'i kurduğunuz dizine
gidip bin altındaki netbeans isimli betiği açıp üst taraflarında bir
yere:

export LANG=en_US.UTF-8

satırını eklemeyi unutmayın.

[...]