RE: [Linux-programlama] Sql sorgusu

From: eralp erat (eralp_erat@hotmail.com)
Date: Wed 21 Feb 2007 - 16:42:10 EET

Selamlar ;

select ogrenci.numara,ogrenci.ad,notlar.notu from ogrenci
inner join notlar on (notlar.numara=ogrenci.numara)
where ogrenci.numara in (
select distinct ogrenci.numara from ogrenci inner join notlar on (notlar.numara = ogrenci.numara )
where ( notlar.ders=N'Türkçe' and notlar.notu=80 ))
and ( notlar.ders=N'Matematik' and notlar.notu=50 )

şeklinde çözülebilir.

kolay gelsin.

Eralp
MCP,MCAD.NET,MCSD.NET,HIMS

From: ahmetmermerkaya@hotmail.comTo: linux-programlama@liste.linux.org.trSubject: Re: [Linux-programlama] Sql sorgusuDate: Tue, 20 Feb 2007 22:25:13 +0200

hmm simdi sey , aslinda onu da Emirhan bey yazsin diye birakmistim :)

ahmet oguz mermerkayawww.e-yillik.net