Re: [Linux-programlama] Sql sorgusu

From: A. Oguz Mermerkaya (ahmetmermerkaya@hotmail.com)
Date: Tue 20 Feb 2007 - 14:54:55 EET

Diger arkadaslarin yazdiklari sorgulara baktimda bana calisir gibi geldi...
Yine calisacagini umdugum bi sorgu gondereyim...

Hata alirsaniz donen hata yi da yazarmisiniz?

select no,adi
from ogrenci
where no in ( select no from
                     (select * from notlar where ders='turkce' and not='50') n
                    where n.ders='matematik' and n.not='80'
                   )

Saygilar...

ahmet oguz mermerkaya