Re: [Linux-programlama] CSS içinde PHP ile değişiklik yapılabilir mi?

From: Timu EREN (selamtux@gmail.com)
Date: Thu 15 Feb 2007 - 15:16:54 EET

Perşembe 15 Şubat 2007 10:19 tarihinde, Nuri Akman şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Benim aklımdan geçenler:
>
> 1.) CSS dosyasını olduğu gibi kullanıcıya gösterip EDIT edebilmesini
> sağlamak ve edit ederse bunu o kişinin tercihleri içinde kaydetmek,
> 2.) CSS dosyasının tamamını (Ümit Beyin Örneğinde olduğu gibi) kendim
> üretmek,
> 3.) CSS içindeki değişmesini istediğim bölümlere {{KOD1}} gibi bir ifade
> yazıp, PHP içinde str_replace() komutu ile bunları değiştirerek.
>
> Verilen cevaplara baktıktan sonra yukarıda sıraladığım son maddenin
> yapılması çok daha rahat olacağını düşünüyorum.

        Neden her request için aynı işlemi tekrar tekrar process etme gereği
hissediyorsunuz? Buun yerine kullanıcı tüm ayarlarını bitirdiğinde bir
dosyaya render edip yazsanız ve bunuda css/user/username/username.css ismi
ile kaydetseniz hem sunucuya az yük biner hemde cevap süresini kısaltmış
olursunuz?

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)