[Linux-programlama] Nasıl teşekkür edilir?

From: Nuri Akman (nuri.akman@hazine.gov.tr)
Date: Thu 15 Feb 2007 - 10:23:56 EET

Arkadaşlar,

Gruba yönelttiğim sorulara gelen cevaplar için her cevap yazana ayrı
ayrı teşekkür yazmak istiyorum, ancak bunun mesaj kirliliğine sebep
olacağını bildiğim için yapmıyorum.

Fakat, zaman ayırtıp o kadar mesaj yazan arkadaşlara teşekkür edememiş
olmayı da bir rahatsızlık olarak içimde hissediyorum.

Lütfen biliniz ki, okuduğum her soru ve her cevap bilgi birikimimi
artırmakta.

Bu yüzden herkese tek tek teşekkür ederim.

Ancak, eğer "teşekkür etme" konusunda bir önerisi olan varsa duymak isterim.

Sevgiler,
Nuri AKMAN