Re: [Linux-programlama] Java - if :)

From: Çağlar AKYÜZ (caglar@bilkon-kontrol.com.tr)
Date: Mon 12 Feb 2007 - 11:47:22 EET

Serbulent UNSAL yazmış:
> Merhaba,
>
> Pyhon u bilmiyorum ama emin olun c# ında bu konularda java dan geri
> kalır bir yanı yok. String ve char karşılaştırmalarıyla biraz
> uğraşınca insanın canı ciddi ölçüde sıkılabiliyor. Benimde incelediğim
> diller arasında bu konuda en rahat programlama ortamı sunan ve
> programcıyı sıkıntıya sokmamayı tasarım hedefi olarak koyan Ruby dir.

c->c++->java,c#->python,ruby şeklinde bir hiyararşi düşünülebilir.

Daha sağdaki diller daha rahat bir programlama ortamı,daha yüksek
verimlilik artışı demek. Örneğin Ruby/Python, C ye nazaran 15 kat daha
verimlilik artışı sağlıyorlarmış. Ama hayatta hiç birşey karşılıksız
değildir, değil mi?

Bu bakımdan Ruby ve Java pek kıyaslanabilir diller değiller.

Saygılarımla
Caglar AKYUZ