Re: [Linux-programlama] Java - if :)

From: Cafer Şimşek (cfb@cafer.org)
Date: Mon 12 Feb 2007 - 05:06:15 EET

eralp erat <eralp_erat@hotmail.com> writes:

> Selamlar ;

Selam,

> operator overloading'in olmamasi buyuk bir eksiklik bencede...

... ama olmayacak (Sun forumlarından okuduğum kadarıyla söylüyorum
olmayacağını). Ayrıca düşündüğünüzde pek de ihtiyaç yok. Aşırı
yüklenebilir işleçler, sözdizimsel tatlandırıcılardan başka bir şey
değil bana göre. Zaten C++ tarafında da bazen çözülmesi çok güç
böceklere sebep olabiliyor.

if (a == b) {

yerine

if (a.equals(b)) {

yazmanın ne farkı var?

Kabul ediyorum, okunabilirlik açısından üstteki daha güzel, ama
okunabilirlik mi önemli yoksa kodun ileride (bakım, güncelleme
işlemleri sırasında) sorun çıkartmaması mı iyi?

Sevgiler.

[...]

--
this is my utopia (alanis)