Re: [Linux-programlama] Tekrarlayan işler için curl uygun mu?

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Wed 07 Feb 2007 - 15:53:20 EET

Size hosting olarak routhost.com 'u tavsiye ediyorum. ÅŸimdiye kadar
birçok hosting firması denedim ama hiçbiri gerçekten onlar kadar
yardımcı olmadı.
hani diyorlarya 7 24 yardım diye şimdiye kadar bir bunlarda attığım mesajın
en geç 10 dk sonra cevabının geldiğine şahit oldum. ( bu olay 1 den çok kez
tekrarlandı yani raslantı değil )
En güzel özelliği SSH desteği vermeleri ve fiyatları gerçekten uygun.
( tek dezavantajları PHP4 kullanmaları ve mod_python desteklerinin olmaması )
www.routhost.com bir incelemenizi tavsiye ediyorum

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/