Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 06 Feb 2007 - 10:37:43 EET

Konu .Net de olsa, Java da olsa, hatta MS SQL dahi olsa, programın Linux
ve Mac OS X üzerinde çalışması gerekliliği direk olarak bu listeyi
ilgilendiriyor bence.. Direk olarak seçiminde etkili olamadığım
veritabanı seçimi yüzünden "listelere yazamazsın" gibi bir yaklaşımı da
ben doğru bulmuyorum.

Ayrıca konu yalnızca .Net, Java ya da MS SQL değil. MS dışındaki bir
platformda programlama yapmaya çalışıyorum ve işler bu noktada daha
farklı. Python vb dillerde olduğu gibi açıp API'lere bakmak, Google'a
bakmak, listeleri de sık sık kullanmak gerekiyor. Farklı bir programlama
modelindeyken benden daha tecrübeli kişilerin tecrübesinden yararlanmaya
çalışıyorum.

Ve kusura bakmayın, bunda da bir sakınca görmüyorum.

Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
http://raptiye.org

Devrim GÜNDÜZ yazmış: