Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 05 Feb 2007 - 01:04:11 EET

Merhaba,

1-2 gündür Java API'sini karıştırıyorum. javax.sql içerisindeki
DataSource nesnesinin DriverManager'a göre "ConnectionPooling" konusunda
daha iyi olduğunu, DriverManager'a göre artık daha fazla kullanılmaya
başlandığıyla ilgili yazılar okudum. Bu konuda bilginiz var mı ?

Şu anda Pooling'i düşündüğüm için bir türlü yazmaya geçemiyorum.. :(
IRC'de "sen önce yaz, sonra wrap edersin" dediler ama ne demek
istediklerini bilmiyorum tam olarak..

Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
http://raptiye.org

Hakan Uygun yazmış: