[Linux-programlama] shell scripting ile satirlari ardarda eklemek

From: Evren Kalayciklioglu (cliffhanger1212@yahoo.com)
Date: Sat 03 Feb 2007 - 20:05:34 EET

Elimde bir program sonrasi olusan ciktilar var. Bu
ciktilar dosyada ardarda satirlarin
birlestirilmesinden sonra baska bir programda
islenmesi icin anlam ifade ediyor.

Programin ciktisinda birlestirilmesi yani ardarda
eklenmesi gereken satirlarin sayisi 3 ile 12 arasinda
degisebiliyor ve bu satirlari birlestirilmesi gereken
dosyadaki satir 64*5, 64*3, 64*12 gibi degerler
olabiliyor. Bunu yapmak icin satirlarin hepsini ayri
ayri dosyalara boldum. Her bir dosyanin ayni numarali
satirlarini yan yana birleştirmeye calisiyorum.

Ornek uzerinden anlatmak istersem:

123
456
789
qwe
rty
uio

dosyanin ilk ciktisi. Benim son istediğim hali ise

123456789
qwertyuio

seklinde bunu su an icin 3 ayri dosyaya bolerek
yapmaya calisiyorum ama baska bir fikriniz varsa ya da
ayri ayri dosyalardaki ayni siradaki satirlari
birlestirmenin bir yolu varsa ogrenmek istiyorum.
Dosyayi elle her seferinde duzenlemek cok uzun ve
zahmetli oluyor da.